“Qadın olmaq” foto layihəsi
Qadın – Qadın cinsindən olan yetkin bir insan. (Oksford lüğəti)
Fotoqrafiya mənim üçün dünyaya sual vermək və onu anlamaq üçün bir üsuldur. O səmimi olmalıdır və səmimi olmağın ən yaxşı yolu isə sizin üçün aktual olan mövzuları araşdırmaqdır.
Bu qadını özümdəki bütün forma və çalarları ilə anlamaq və qəbul etmək məqsədilə, “Qadın” sözünün bütöv mənasını tapmaq üçün “Qadın varlığı” layihəsi üzərində işləməyə başladım.
“Qadın varlığı”, ətrafındakı düşüncəni və mühiti dəyişdirən müasir Azərbaycan qadını haqqında bir layihədir. O güclüdür, cəsarətlidir, yenilikçi və sülhpərvərdir.
O kiçik yerli müəssisələri dəstəkləyən bir iş qadını, qadının təbii gözəlliyində ona inam verən bir moda dizayneri, texno məclisləri təşkil edən bir tədbir təşkilatçısı, sevgi verən və daxili aləmi dəyişdirən bir yoqa müəllimi ola bilər.
Layihədəki bütün qadınlardan fotoşəkil çəkdirərkən onların “Qadın” barədə nə düşündükləri barədə məlumat istənildi.
Onlar əvvəlcə mənə yalnız gözləri ilə səssizcə cavab verdilər.
Fotoşəkillər əks olunur və yalnız baş qəhrəmanların güzgüdə gördüyü şəkli göstərir.
O, tamaşaçıya aynaya baxmaq və özünü cavablarla dolu bu gözlərlə əks olunduğunu görmək hissi verir.
Baş qəhrəmanların nöqteyi-nəzərini başa düşmək üçün tamaşaçıya 17 saniyə gözlərinə baxmaq, cavabları hiss etmək, özünə daha çox uyğun olanı və ya bir neçəsini təyin etmək, hətta daha da irəli gedərək, "Qadın" sözü barədə düşünmək təklif edilir.
"Qadın nədir?" sadə sualına cavab verməklə, bu qadınlar, həmçinin mənə bu söz barədə öz düşüncələrini açdılar və eyni konsepsiya haqqında 10 fərqli baxış təqdim etdilər.
- "Qadın - güc, səbir, həssaslıq, gözəllik və zəkanın proporsional olaraq ideal bir kombinasiyasıdır. Qadın istilik və qayğıdır. Bu, həm fiziki, həm də mənəvi cəhətdən bizi olduğumuz kimi göstərir. O yaradıcı olduğu qədər də dağıdıcıdır. O, bir elementdir. Onu qorumaq olmaz, onu yalnız qəbul etmək, öyrənmək, heyran olmaq və ona ibadət etmək olar."
- "Qadın həm cəmiyyət üçün, həm də özü üçün bir ilham, yenilik üçün bir təkandır."
- "Qadın bir insandır. Bu heç də, dünyadakı bütün qadınları xarakterizə edən bəzi xüsusiyyətləri toplaya və ya təyin edə biləcəyiniz kimi deyil. Hər qadın olmaq istədiyi yolu seçə bilər. O güclü və zəif, görkəmli və təvazökar, qətiyyətli və qətiyyətsiz, cəsur və qorxaq, duyğulu və səbirli, cəsarətli və incə, incə və mərd ola bilər - nə olursa olsun təki bu onu xoşbəxt etsin."
- "Qadın hisslərin gücü, duyğuların cəsarəti və yeni bir həyatın möcüzəsidir"
- "Qadın kompleks quruluşun güclü bir yaradıcılıq mexanizmidir. Özümdə bir qadın tapmaq, onu aşkarlamaq, qəbul etmək, sevmək mənim üçün əsas hədəflərdən biri olaraq qalır."
- "Qadın təbii bir möcüzədir. Həmişəki kimi o, sözün hərfi mənasında və metaforik mənada anadır. Öz övladı ilə və ya onsuz, bu, onun sabit varlıq vəziyyətidir. Qadın səbrin və kövrəkliyin, həssaslığın və sərtliyin mükəmməl, ən balanslı uzlaşmasıdır. O, bağışlamağı bacarır, amma bununla yanaşı qəzəblə qisas alır, o dolaşıq bir nizamsızlıqla ideal bir harmoniyanın uzlaşmasıdır. Qadın nizamın axını ilə meydana gələn xaosdur. O, kişinin dostudur, və nəhayət, fövqəltəbii lütfü tamamlayan bir əsərdir. O, anadır və ən dinamik və ilahi bir fenomendir."
- "Qadın, emosional bir fırtına və son dərəcə həssas bir təməl olmaqla yanaşı, həmçinin dözümdür. Qadın sonsuz sayda şəxsiyyəti özündə ehtiva edir və bu səbəbdən də, onu bir çərçivədə bir konsepsiya ilə tanımaq hörmətsizlik olardı. Qadın bünövrədir."
- "Qadın bu həyatı böyük bir ürəklə yaşamaq üçün inanılmaz bir gücdür."
- " "Qadın nədir?" sualını qızıma verərkən o belə cavab verir: "Qadın sevgidir". Ondan soruşmazdan əvvəl bu, mənim öz dəftərimə yazdığım eyni tərif, ağlıma gələn ilk şey idi."
- "Cinsiyyət ikili deyil, bir spektr olduğu üçün mənim üçün qadın olmaq, özüm olmaq və qadına hörmət göstərən, qadına dəyər verən və cinsiyyətçi bir cəmiyyətin məhdudiyyətlərini aşan bir cəmiyyətin bir hissəsi olmaq deməkdir."
Bakı şəhərində yaşayan portret fotoqrafdır. Onun fotoqraflığının əsas mövzusu portret, moda və ya çılpaq fotoqrafiya ilə özünü ifadə edən Fərdi Şəxsdir. Emin Mathers ilə heyecan verici təhlil, onlayn sərgi və digər fotoqrafiya ilə əlaqəli xəbərləri bölüşmək üçün f3.7 - fotoqraflar birliyini qurmuşdur.
Birisini yaxından tanımaq istəyirsinizmi? O zaman onun fotoşəkilini çəkin. Şərəf, yaradıcılıq enerjisinin iki istiqamətə axdığını söyləyir. O, video-axtarıcıda modelə doğru yalnız bir dönmə etmək və onun mövzularının xəyalları, qorxuları və istəkləri ilə geri dönüş etmək üçün qaçır. Eyni şəkildə, bu yaradıcılıq prosesi fotoqraf üçün də bir etiraf halına gəlir, istənilməyən və ya reallaşdırılmamış düşüncələr, hisslər və münasibətləri ortaya qoyur. Bütün sərhədləri aradan qaldıran son dərəcə özəl bir dialoqdur. Ancaq Şərəf üçün bu ən yaxşı ünsiyyət və kəşf formasıdır.
Şərəf sadə bir film kamerası ilə işə başlamışdı. Bu bir növ əyləncə idi. Qaranlıq otaqdakı cazibədar sehrli ayinlər tərksilah edilmiş səmimi görüntülərlə nəticələndi. O vaxtdan bəri o, öz praktikasını rəqəmsəl bir sensoradək genişləndirdi. Şərəfin sözlərinə görə, fotoqrafiyada təcrübə ehtiras və ambisiya üçün yalnız ikincidir. Öz səfərinin başlanğıcında, o öz dostlarını və tanışlarını təhsil mövzusu kimi istifadə edərək bütün günü, hər gün filmə çəkildi. Fərqlənən fərdi imza bu müddətdə, o özünü yenidən kəşf etdikdən bir az sonra ortaya çıxdı. Bu şəxsi epifaniya onu fotoqraflıq sənətində bilik və ustalıq axtarmağa yönəltdi. Hər şey, kifayət qədər dayanıqlılıq və səy göstərilməsi olduğu təqdirdə, bir tədris materialı ola bilər: e-kitablar, kurslar, master-klasslar və veb-seminarlar - imkanlar sonsuzdur. Əhəmiyyətli olan məlumatın necə istehlak edilməsidir. İdeal olaraq, bu elə bir tədrici proses olmalıdır ki, bu birinin ehtiyacları və potensialı ətrafında fırlanmaqla, mənbələri mənimsəməli, digər yola deyil deyil, hamısını öz sənətlərinə istiqamətləndirməlidir.
Şərəf üçün portret həyatla bir dialoqdur. Görünüşün qalan hissəsini həyata keçirmək üçün bir detal, bir jest, bir baxış kifayətdir. Diqqətlə düşünülmüş və həyata keçirilmiş çəkilişlərdə həyatın nəfəsi çətin görünür. Bu səbəbdən də Şərəf vizördə düzgün dərinliyi və bucağı tutmaq üçün özünün ehtiyatkarlığına və intuisiya hissinə etibar etməyi seçir. Axı, fotoqrafiya bir hekayə etmə üsuludur; vacib, unudulmuş və xəyal edilənlər haqqında mövzular barədə nağılları kimidir.
Hazırladı Halilə Bayramova
İngilis Ədəbiyyatı və Rəqəmsəl Humanitar Elmlər namizədi